Pogoji poslovanja – Božičkov gaj

Splošni pogoji poslovanja 

SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNEGA MESTA

Splošni pogoji spletnega mesta bozickovgaj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S spletnim mestom bozickovgaj.si upravlja podjetje MICE d.o.o, cesta 13. Julija 32, 1261 Dobrunje, ki je del Skupine Orehov gaj. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletnega mesta. V trenutku, ko pričnete s samostojno uporabo tega spletnega mesta, velja, da ste sprejeli vsebino teh Splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Vsebina tega spletnega mesta je avtorsko delo podjetja MICE d.o.o., zato je imetnik avtorskih pravic v zvezi s tem spletnim mestom, ki poleg besedil vključuje tudi podatke in grafične elemente izključno MICE d.o.o.

Spletno mesto je dostopno neprekinjeno 24 ur na dan, 365 dni v letu. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletnega mesta. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletnega mesta zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletnega mesta, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Uporabnik oz. kupec spletno mesto uporablja na lastno odgovornost.

Priporočamo vam, da zagotovite ustrezne ukrepe za varovanje svoje IT opreme, ki je potrebna za nemoten in varen dostop do podatkov (npr. zaščita pred virusi, zaščita pred vdorom, …).

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila. Vsak uporabnik spletnega mesta se je dolžan seznaniti s Splošnimi pogoji.

Spletno prodajo prek spletnega mesta www.bozickovgaj.si izvaja podjetje MICE d.o.o.

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani. Uporabnik spletnega mesta oziroma kupec se strinja, da ni upravičen do povračil v zameno za zamisli. Vse informacije, ki so objavljene na spletnem mestu so informativnega značaja (npr. primerna starost, opis video zgodb, fotografije, izseki za predogled personaliziranega produkta). Prodajalec si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov. Prodajalec ne odgovarja za morebitno netočnost in nepopolnost objavljenih informacij ali za kakršnokoli škodo, ki bi bila uporabniku povzročena zaradi uporabe objavljenih informacij. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Prodajni produkti in storitve

Prodajna ponudba na spletnem mestu bozickovgaj.si obsega osebna video sporočila in video klice z dobrimi možmi Miklavž, Božiček in Dedek Mraz.:

Osebno video sporočilo (v nadaljevanju »OVS«) – Izbrani dobri mož bo otroke prijazno pozdravil, predal podatke, ki nam jih zaupajo starši, in zaželel čudovito praznovanje. Čas trajanja video vsebine: min. 3 min.

Klic dobrega moža v okviru paketa Rudolf – Glasovni klic v trajanju največ 3 minute na izbrani termin.

Video klic (v nadaljevanju »VK«) – Kaj je še sploh lahko bolj praznično kot klic najljubšega decembrskega dobrega moža in klepet z njimi. Otrokom bo predal tudi personalizirano sporočilo in zaželel čarobne praznike. VK vključuje personalizirana elemente (ime otroka in starost otroka) in dodatne informacije, ki jih kupec navede kot opcijske v za to namenjenem prostoru pred zaključkom plačila. VK poteka preko Zooma ali druge platforme, za katero se dogovorimo predhodno. Vzpostavitev video klica je možna samo na en profil istočasno. V VK lahko sodelujo največ trije otroci. VK ni namenjen javnemu ali množičnemu predvajanju, zato naročilo za takšno obliko sodelovanja ni možno, razen če je izrecno, v pisni obliki dogovorjeno med prodajalcem in kupcem. VK se lahko snema za namene izboljšave in kot dokaz izpolnitve kupčevega naročila glede personalizacije. Čas trajanja video klica: 7 minut za enega otroka, 10 za dva in 13 minut za tri otroke.

Cene

Vse cene v spletnem mestu so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Prodajalec v sistemu elektronskega trgovanja ne odgovarja za morebitno izgubo, ki jo povzroči prekinitev, sprememba, odstranitev ali nedostopnost storitev elektronskega trgovanja.

Način plačila

Kupec lahko izdelke poravna s plačilno oziroma kreditno kartico Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Apple pay, Google pay in Paypal. Nakazilo preko bančnega nakazila je mogoče samo za večje projekte (nad 3 otroci). Če bodo na voljo dodatne možnosti plačila, bo uporabnik o tem seznanjen z dopolnilom Splošnih pogojev.

Dostava

Prodajalec je dolžan naročen produkt ali storitev dostaviti:

Osebno video sporočilo (v nadaljevanju »OVS«) – v roku 7 delovnih dni od pri prodajalcu vidnega plačila naročila. Uporabnik oz. kupec PVZ prejme preko e-poštnega naslova, ki ga je navedel ob nakupu. Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave pri dostavi/prevzemu produkta, če so težave na uporabnikovi strani. Za doplačilo se rok lahko skrajša na 3 delovne dni.

Video klic (v nadaljevanju »VK«) – na točno določen dan in točno določeno uro, ki jo kupec izbere v koledarju. Želen termin se v koledarju fiksno rezervira, ko je pri prodajalcu vidno plačilo naročila. Kupcu je za vzpostavitev stika VK na voljo kanal Zoom. Prodajalec ne odgovarja za morebitne težave pri vzpostavitvi ali med klicem, če so težave na uporabnikovi strani.

Strošek dostave VZ, PVZ in VK je brezplačen. Morebiten strošek, ki na strani kupca nastane zaradi ponudnika telekomunikacijskih storitev, nosi kupec.

Naročilo

Pred oddajo naročila ima kupec možnost pregleda povzetka izbranih produktov. Z izborom se mora strinjati pred nadaljevanjem postopka. Pred oddajo naročila se kupec seznani in strinja s Splošnimi pogoji; kupec mora obkljukati, da se strinja s Splošnimi pogoji, in s tem uspešno sklene pogodbo oz. naročilo, na podlagi katerega nastane obveznost za plačilo prodajalcu, kar dodatno potrdi s klikom na gumb “PLAČAJ”, pri čemer se plačilo dejansko opravi. Potrditev naročila se kupcu pošlje tudi po elektronski pošti, ki jo je navedel v postopku naročanja.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Na spletni strani so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznega zapisa naslova kot tudi e-naslova, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj.

Prodajalec pogodbena določila oz. povzetek celotnega naročila posreduje na elektronski naslov kupca, pri čemer ima ta na voljo, da kakršnokoli spremembo javi kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo javljene v roku treh (3) ur od sprejema naročila. Prodajalec omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter Splošnih pogojev, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.

Ugodnosti, popusti in promocijske kode

Različne ugodnosti in popusti niso združljivi. V enem naročilu je mogoče uveljaviti le eno vrsto ugodnosti. Ugodnosti, ki so v različnih prodajnih akcijah lahko na voljo, so: kupon s popustom, brezplačna darila v obliki pobarvank in klasičen popust, ki je označen poleg artikla. Kupec je do ugodnosti upravičen le, če je naročilo opravil v času posamezne prodajne akcije.

Promocijske kode so veljavne samo v času promocij, preko marketinške e-pošte (lastne ali preko poslovnih partnerjev) in v objavah na socialnih omrežjih. Za uveljavitev kode za popust dodajte želeni izdelek v košarico in v potrditvenem procesu pod rubriko ”Koda za popust” vpišite svojo promocijsko kodo ter kliknite ”Shrani”. V obdobjih znižanja cen za končno ceno velja znižana cena, pri kateri ni mogoče koristiti dodatnih akcijskih popustov. Vse navedene cene izdelkov so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Naknadno uveljavljanje kode za popust, ki ni bila vnesena ob oddaji naročila, ni mogoče.

Preklic naročila

Preklic naročila za “OVS” in “VK” je mogoč največ tri (3) ure od sprejema naročila. 

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema produkta, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstop je potrebno sporočiti na info@bozickovgaj.si ali na naslov prodajalca MICE d.o.o., cesta 13. Julija 32, 1261 Dobrunje. Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila. Prejet produkt je treba prodajalcu vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 15 dneh po tem, ko ste prodajalca obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe velja za sporočilo o odstopu od pogodbe. Produkt je treba vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno na naslovu info@bozickovgaj.si. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, nosi kupec.

OPOMBA: Pravica do odstopa od nakupa NE velja v naslednjih primerih:

  • V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov, narejenih po meri;
  • Dokumentov v PDF formatu, saj jih ni mogoče vrniti;
  • V primeru personaliziranih video klicev in/ali video klic »v živo«, narejenih po meri

Kot tudi narekuje Zakon o varstvu potrošnikov, v nadaljevanju (»ZVPot«), (ZVPot, 43. člen): “Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.”

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in izpolnjujemo svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb. V primeru težav lahko kupec stopi z nami v stik s prek telefonske številke +386 31 834 513 ali po elektronski pošti info@bozickovgaj.si.

Pritožbo se odda po elektronski pošti na naslov info@bozickovgaj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravica do zavrnitve storitve

Prodajalec si pridružuje pravico, da v izjemnih primerih produktov ali storitev ne dobavi. Kot izjemni dogodek se šteje tehnična omejitev, ki preprečuje izdelavo produkta, vzpostavitev stika ali plačilna rizičnost kupca, ki je ocenjena na podlagi odločitve prodajalca. Prodajalec ima pravico preklicati naročilo, če ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca po telefonu ali elektronski pošti. Prodajalec je o odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca po elektronski pošti ali telefonu. Če kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju. Prodajalec ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora prodajalca.

Stvarna napaka

Dobri možje se bodo potrudili za optimalno izkušnjo in si pridružujejo pravico, da nekoliko prilagodijo vsebino, ki jo vpišete v obrazec. Vsebinskih reklamacij ne sprejemamo.

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@bozickovgaj.si ali po telefonu na številko 031 834 513 in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da produkt pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Produkt z napako pošljete skupaj z reklamacijskim obrazcem na elektronski naslov info@bozickovgaj.si. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. MICE d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

Obdelava osebnih podatkov

Prodajalec zagotavlja, da kot upravljalec vaših osebnih podatkov nikoli in na noben način ne bo zlorabil vaših osebnih podatkov, razkritih prek spletne strani. Z opravljenim nakupom, prijavo na novice, se kupec strinja, da prodajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki, elektronskim naslovom in telefonsko številko kupca za neomejeno časovno obdobje. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in ostalo veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. 

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v zgornjem kotu domene.

Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.